نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
14757
-
الف
+

«اکشی کومار» سکوت خود را در مورد مرگ «سوشانت» شکست

«اکشی کومار» در یک پیام ویدیویی سکوت خود را در برابر حوادث اخیر سینمای هند شکست.

به گزارش آی فیلم 2، «اکشی کومار» فوق ستاره سینمای هند در یک پیام ویدیویی خطاب به طرفداران بالیوود سکوت خود را در برابر حوادث اخیر شکست.

وی در این پیام از هواداران خواسته است تا به آنها فرصت دهند تا مسائل مهمی مانند مصرف مواد مخدر توسط بازیگران را كه پس از درگذشت ناگوار «سوشانت سینگ راجپوت» مطرح شد را مورد بررسی بیشتر قرار دهند.

همچنین وی از رسانه ها خواست كه نسبت به موضوع مصرف مواد مخدر توسط هنرمندان حساسیت کمتری به خرج دهند زیرا به عقیده کومار اخبار منفی درباره بازیگران منجر به از بین بردن اعتبار و شغل آنها می شود.

اکشی کومار با انتشار این ویدیو این چنین گفته است: امروز، با یک قلب سنگین با شما صحبت می کنم. چند روزی است که می خواهم همراه شما صحبت کنم اما نمی دانستم چه بگویم. ما ستاره های بالیوود هستیم اما شما با عشق خود بالیوود را ساخته اید.

وی ادامه داده است: ما فقط در بخش تجاری سینما حضور نداشته ایم، ما در واقع فرهنگ، آداب و رسوم هند را به واسطه فلم های خود به گوشه گوشه جهان معروف کرده ایم.

این ستاره بالیوودی با اشاره به دوسیه مرگ «سوشانت راجپوت» بازیگر جوان این کشور گفت: پس از مرگ سوشانت و اتهام چندین بازیگر مشهور به مصرف مواد مخدر اکنون نیاز است به جنبه های صنعت فلم سازی بپردازیم که نیاز به توجه دارند. من نمی توانم قسم بخورم و به شما دروغ بگویم که این اتهامات دروغ هستند و این چیزی است که می تواند در هر صنعت و حرفه دیگری وجود داشته باشد اما این بدان معنا نیست که همه بازیگران درگیر آن هستند.

اکشی کومار افزود: شخصا به قدرت رسانه اعتقاد داشته ام، اگر رسانه های ما در زمان مناسب واکنش مناسب نشان ندهند بسیاری از مردم با بی عدالتی مواجه می شوند. من از رسانه ها می خواهم که به تلاش های خود ادامه دهند ، اما با کمی حساسیت ، زیرا یک موج منفی می تواند اعتبار هنرمندانی را که سالها برای بدست آوردن آن زحمت کشیده اند را از بین ببرد.

گفتنی است اکشی کومار اولین بازیگری است که به متهم شدن بازیگران هند به مصرف مواد مخدر اکنش نشان داده و از طرفداران خود خواسته تا با صبر و حوصله اخبار را دنبال کنند.

در پی مرگ سوشانت و بررسی‌های مجددی که در دوسیه سوشانت سینگ انجام شد مشخص شد که این بازیگر اعتیاد به مواد مخدر داشته و به دنبال آن بازیگران مشهور بسیاری در این رابطه مورد بازجویی قرار گرفتند که واکنش های منفی بسیاری در صنعت سینمای هند را به دنبال داشته است.

ع ا

نظر شما
ارسال نظر